Bedelli Askerlikle İlgili Twitter sözleri

Twitter’da bedelli askerlikle ilgili atılan tweetleri sizler için derledik.
Bedelli askerlik yapanlara,onlari onurlu ve kutsal varlıklar olan kadınlara benzeterek, iltifat ediyorsunuz.yapmayın. Hoş degil.
Öliciim bazı kızlar bedelli askerlik yapan bacımdır filan yazıyor ya,
Ali Koç bedelli yapacak,gelecek sen de hayır diyecen ölemi bacım
Bedelli askerlik için yapılan indirim Gratis’le yarışır.
Bedelli askerlik yapan regl de olur
Bedelli askerlik söz konusu olunca sağcısı solcusu islamcısı ulusalcısı hep birlikte bankaya koştu. İşte özlenen birlik beraberlik tablosu..
Bedelli yapanlarin parasi normal askerlik yapanlara dagitilsin.Var mi lan oyle belese patates soymak ?
Patron Çıldırmış Olmalı Bedelli Askerlik 18.000 tl
Gun icinde bedelli askerlik kredisi çıkaran ING bankın hızından verin bize
Bedelli askerlik anıları:
Counter strike oynuyoruz, dust’ta almışım 4-6’ı…
Bedelli askerlik çıkaracağınıza bedeli aşk çıkarın parası neyse verelim toplum yalnızlıktan ölecek
Yani bedelli askerlik yapacak olanlara hanım güzellemeleri yapmayın. Biraz normal askerlik yapanlara haksızlık olur.
-Kaç para lan bi bedelli askerlik
-18.000 tl abi
-değmez olm yapar geliriz
‘Son taksidimi yatırmaya gidiyorum,yolda kimi göreyim dersin…’
Bedelli Askerlik Anıları Part 1
Bedelli Askerlik Hiç Olmasın Demek,
Özel Üniversitelere de Karşı Çıkmayı Gertirir.
Bedelli Varsa,
Bedenliye’de Mükafat Verilmelidir.
bedelli askerlik emperyalizmin en büyük şeysidir
Bedelli askerlik kararı çıkmışsa parayı verip askerlik yapmış olmak da haktır.Çamur atmayalım bu hakkını kullananlara. Kim olsa kullanır.
36 ay vade ile vatan sana canım feda denilebiliyor artık. Bankalardan kredi almaya giderken davul zurna götürmeyi unutmayın #bedelliaskerlik
Eğer maddi durumunuz yoksa bedelli askerlik yapmayın arkadaşlar kimse sizinle içtimaya katılmak zorunda değil.
Vatan sevgisinin ölçütü salt askerlik yapmak mıdır, bedelli yapan ya da yapacakları yargilamayin…
Bedelli askerlik yerine Profesyonel ordu’ya ne zaman geçeceğiz.3 dünya ülkesi olduğumuz her seferinde anlaşılıyor
Bedelli konusunda Netim. Fakirin oğlu ne yapsın açıklaması sadece duygusal. Fakirin oğluda çalışıyorsa askerlik süresince para kazanamayacak



Sosyal Medyada Paylaş