Ramazan, İftar ve Oruçla ilgili sözler

Ramazanla, Sahurla, Oruçla, iftarla, acıkmakla ve oruç tutmakla ilgili facebook sözleri ve mesajları
Hoşgeldin 11 ayın su… suu… suuuuu…
Bir seni sevdim birde iftar saatini.
Ramazan davulcusu geçerken cama çıkıp ”oturmaya mı geldik hobaleey” diye bağırarak el çırptım. Şu an hastaneden yazıyorum.
Elinde coca cola şişesiyle eve koşan çocuk reklamı çıktığı gün ramazan başlar.
Su içecekmiş gibi yapıyorum ama içmiyorum, şeytan deli oldu.
Müziği kısmaya bile üşendiğiniz ezanı şimdi dört gözle bekliyorsunuz.
Oruç der ki; Niyetim sizi aç bırakmak değil, emelim size aç’ı anlatmak.
Açlık başımda duman, ilk oruç ilk heyecan, kovaladıkça kaçan iftar saatim misin?
Flash Tv’de Ramazan ayı boyunca halay çekilmeyecekmiş.. Şaka lan şaka. Ramazan değil kıyamet gelse vazgeçmez onlar halay çekmekten.
Orucum bozulacak diye müzik dinlemiyorum sonuçta müzik ruhun gıdasıdır.
%99 u müslüman olan bir ülkenin nasıl olurda tüm sivrisinekleri ateist olur? Ramazan da yemeyin bari Günah.
Dün iftardan 5 dakika önce arabada son ses Ezan açtım. Mahalleli hala peşimde, şakadan hiç anlamıyorlar abi ya.
+Niyetli misin abi?
-Yok ben art niyetliyim ehuheuh.
+Mümkünse artık görüşmeyelim…




Top patladı hadi açın oruçları. Şaka yaptımm zaaaa xD gitti orucunuz hehe(Ramazan’dan ergen örnekleri)
Oruçlu olduğumu unutsam da, bi şeyler yesem. Unutunca günah olmuyormuş’ diye düşününler kulübü.
Ramazan davulcusu olsam hiç davulla filan uğraşmam mahalleye sinan akçıl dinletir tüm mahalleyi kolayca imana getirirdim.
-Daha ezan okunmadı orucunu niye açtın ?
+Trabzonda okundu . . .
– Eee ?
+ Bize her yer Trabzon
Ameller Biçim Biçim, Ölürüm Sevap İçin, Şeytan Bana Düşmanmış, Oruç Tuttuğum İçin.
Nasrettin hocaya sormuşlar “hocam ramazan bizden memnun gitti mi?” hoca; memnun olmasa her sene 10 gün önceden gelirmiydi.
Anne arkadaşım iftara çağırdı gidebilir miyim? Tamam ama akşam ezanından önce evde ol.
Araştırmalara Göre Ramazanın En Hit Parçası Susadım Çeşmeyeymiş.
Yerim Seni Bitanem. Oruç tutmuyon mu lan Hayvan.
Ramazana Kadar Aşk, Meşk, Ayrılık Diyorduk. Şimdiyse Su, Ekmek, Yemek Diyoruz. Demek Ki Neymiş? AŞK karın doyurmuyormuş.
Vur Davulcu Davula Sevdiğim Kalksın Sahura Kalbi Gelmedi Aşk’a Bari Gelsin İmana.
Oruç tutanlara tavsiye:
Akşam ezanı okuduğunda orucunuzu açabilirsiniz.
Ramazan, İftar ve Oruçla ilgili sözler

Güzel Sözler - https://guzelsozlere.blogspot.com.tr/

Güzel Sözler ,Güzel Sözler
Sosyal Medyada Paylaş
Aşk Sözleri,Güzel Sözler,Vefasız Sözler,Mevlana Sözleri